Varför ska det vara is?

Fatta att jag blev lite småsur när jag kom hem igår. Det är helt isfria vägar med undantag från garaget och ner till ån. Vilket innebär att jag inte kommer ut med Kajsa nu när det äntligen går att köra lite :S


Jag och Tina har precis varit ute och sprungit lite, och DAMN va skönt det är ute! Blev en runda på ca 11km. Lite kallt i början men när solen lyckades komma fram över trädtopparna så blev det nästan till och med lite varmt på vissa raksträckor.
Ikväll blir det i alla fall möte med Taikon för planering av cykelrunda och kanske även bokning av lellebiljetter för min del. Thomas kommer oxå och om vi känner för det då så blir det kanske hotellet i Gislaved lite senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0