Två duschar och ändå känner jag lukten...

Idag har det gått väldigt bra på jobbet. Johan är tillbaka och det är mycket roligare att jobba med honom än med den ungerska normannen. Har stört mej lite på honom för att han aldrig lyssnar på vad jag säger och aldrig kommer ihåg vad han frågat om. Men idag har det ändrat sig lite. Har börjat tycka synd om honom istället. Kan ju inte vara lätt att som gammal normann försöka hänga på ett ungt svenskt tempo. Gubben är ju helt enkelt slutkörd! ;P

Nä nu blir det allt sängen och nått jag glömde säga igår är att det är gött att ha fått en lite vanligare kontakt med jossan igen.

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag gissar på att du syftar på mig, och istämmer :D

2010-03-15 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0