Snart kajsa, snart!

Idag var Johan magsjuk och åkte hem till sverige igen. Men inte kommer jag försent för de. Ifs hade tåget gått men när jag ringde kollegan för att säga att jag kommer komma sen så plockar han upp mej :P. Men det gör ju inte hans arbetsskills mycket bättre. Idag fick jag hjälpa den gammle normannen att ta ner ett undertak som är just utmärkande för Norge. Fattar inte riktigt hur han har kunnat vara elektriker utan att lära sig hur man tar ner sånna?

Hörde oxå på radion om att det är kvinnodagen idag, Grattis tjejer. Men jag förstår mej inte riktigt på programledaren då hon tempar på en kille som tycker att vi borde behandla alla som människor och inte som kvinnor och män vid anställningsintervjuer för att få bort den negativa bilden på tjejer som har kvoterats in. Tycker hon sa imot sig själv ganska många gånger under samtalen. Men men, det är tjejernas dag idag så jag bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0