Onsdag morgon

Riktigt sliten idag, trött som bara den. Men nu är det bara 12,5h arbete kvar och sen är det helg! :D
Förstår mej inte riktigt på mej själv. Igår frågade chefen om vi skulle fortsätta hyra in den äldre mannen som har varit hos oss i någon vecka som jag har stört mej på för att han hela tiden ska göra det enklaste och inte det bästa osv osv. Men efter lite överläggningar så gav jag mej ändå, så nu kommer jag få stå ut med honom i tre hela veckor till! Men det blir i alla fall gött att ha honom här den sista veckan då Johan är i USA. Hoppas bara jag får ledigt så jag och padde kan dra våran kortvecka i London.

Kanske inte så vacker men gått och väl så man kan se ut

i slutet på en dag i hög värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0