Ner i det blå.

Har åkt på en förkylning igen :S tror att det var tisdagens lömska väder som gav mej de. Var nämligen sol ute så det kändes varmt när man gick ute i tshirt och där jag var och jobbade så var det definitivt för varmt för en tröja så några vändor fram och tillbaka och förkylningen har visat sig vara ett faktum.

En glad tanke slog mej igår. Ni vet den heta scenen i bilen i filmen Into the blue, där de hånglar och håller på att krocka. Varje gång jag ser den scenen så tänker jag alltid att det måste ju vara den ultimata kärleken då man tappar sansen på vägen? Men så kom jag på de att jag har ju varit med om de, bara för nån vecka sedan. Ok att jag kom på mej själv några sekunder tidigare än vad de gör i filmen men det betyder ju bara att jag är smartare! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0