I want to be your last first...

Då var det helg igen då. sitter på bussen och vi ska snart åka. bara en veckas jobb kvar innan London oxå. Var meningen att jag skulle jobba måndag och tisdag nästnästa vecka. men då jag kom på att man är ledig på måndagen så tyckte chefen att jag kunde stanna kvar hemma. lite onödigt att bara åka upp för tisdagen. och visst kan jag väl de :P. Har även fått skjuta upp Kitesurfingen oxå, så nu är det den 23:e april som är bokat. men det är ju bara en månad kvar så jag ska nog kunna hålla mej. Morgondagens väder sägs bjuda på solsken och upp imot 15*C vilket antyder en dans med Kajsa? är nog snart även dags för en vårfest? fast den tar vi nog kanske i maj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0