Vem faan är bengen?

Frågan, can anybody tell me what the fuck did i do last night har ställts ganska många gånger. inte för att vi inte kommer ihåg utan mer för att få reda på om "jag" verkligen gjorde det. Fast idag blev det på allvar för Antons del. Han har varit borta hela jävla natten och jag har åkt runt med farbror blå och letat efter honom. Cp kväll kan man säga. hur kul som helt och defineringen normal har förändrats en del igen. De sista helgerna har varit sjuka och man får väl bara acceptera att det blir som det blir! Nu är i alla fall mobilen död och jag har väl sovit ca 30min men ge det nått dygn till så blir både mobilen och jag laddade för ett pass till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0