Söndag ljuva söndag?!

Söndagen bjöd sedan på snurr i huvudet, seg i kroppen symptom osv osv :P Åkte i alla fall hem på eftermiddagen för att i stort sätt bara hinna packa in grejerna, äta lite för att sedan lite pressat köpa telefon med jonas innan bandyn började. Har börjat stå i mål på innebandy på söndagar som lite extra inhoppare när de inte får tag på en målvakt.

Var i alla fall inte i bästa skick igår efter en sån långhelg och vid ett flertal tillfällen kom jag på mej själv med att inse att jag faktiskt befann mej i en bandymatch. Gick dock inte så dåligt för mej igår och även om de kanske fick två grymt lätta mål så gav jag dem ändå ganska svårt motstånd. Plockade ganska många hårda bollar med händerna och den cpigaste räddningen gjorde jag nog när jag fick stopp på bollen mellan hälsenan och rumpan sittandes med knäna ut mot planen helt i linje med långsidorna. Kände att den satt fastkilad där men vet inte helt hur den hamnade där :P


Stranden precis på andra sidan sanddynorna från Majvors stuga


Såg så paddliknande ut på bilderna när jag ligger med "flunsan" så det får bli
lite områdesbilder istället! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0