Söndag med trav

Oj, så här långt mellan inläggen var det länge sedan jag lät det gå. Har bara haft så mycket att göra och ofta ingen dator när jag väl har tid och lust. Som jag sa så har det hänt en jävla massa och jag har haft så grymt skoj. Jag börjar där jag slutade sist ungfär. För en vecka sedan på söndagen hängde jag nämligen med Simon till travet i vaggeryd. Första gången jag var på en travbana och det va riktigt skoj. Simon hade tänkt att han skulle spela lite på hästar vilket visade sig vara endast 2:a gången. Först visste vi inte hur vi skulle göra för att välja "rätt" häst och sen när allt började och hade gått nått lopp så visade det sig att vi satt och höll på fel hästar för det var nämligen inte de loppen vi hade spelat på från början och senare då fel hästar mot va vi trode att vi satsat på (vet att det blev krångligt men är lite seg i huvudet).

Kvällen spenderades sedan med gitarrspel hos Simon innan vi drog till sporthallen då jag skulle göra min debut som innebandy målvakt vilket visade sig gå otroligt bra!


Jag satsade dock inget men med inträde för båda, mat, program, simons
insatser så slutade allt +30kr vilket jag tycker är helt ok :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0