Torsdag - Kristihimelsfärdsdag

Ok då är det en ny dag och även om jag har mycket att göra så tänkte jag starta med lite bloggande :D. Efter en totallyckad onsdagskväll nere i falkenberg så ville vi igentligen inte åka hem. Men med jobb på fredagen så bar det på eftermiddagen av hemmåt igen. Torsdagskvällen var igentligen tänkt att bli en lugn kväll med laddning inför fredagen. Men det blev inte riktigt som det var tänkt. Jag och lillen satte vid 20 tiden på en film och även om filmen inte var särskilt lång så såg vi itne färdigt den fören vid 01:00 ungefär. Vi fick nämligen besök av ett gäng smålandsstenartjejer och lagom till att de drog så drog vi över till Lars, ursula, ebba och alma för att helt spontant festa till det lite på deras altan. Va grymt länge sedan jag var över där nu och det blev riktigt trevligt med en massa tjöt, musik och sång. Lars är allt för jävla rolig och speciellt när han är lite smålullig! :P Kom precis på att vi inte kunde ha blivit färdiga med filmen vid ett för vi kom inte tillbaka hem fören vid ett tiden och vi var inte jättesnabba med att sätta på den men det är igentligen inte så viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0