The dreams begins to get to real...

Dagens planer har blivit lite ändrade, dels pga vädret men även pga andra omständigheter. Har i alla fall kunnat sitta lite på morgonen och har nog nu hittat ett ganska bra förslag till våran design. Har även precis varit ute och sprungit och för andra gången sett Room Service bilen cirkulera runt i krokarna. Första gången jag såg den var i Gislaved på vägen mot Anderstorp, och andra gången var nu precis i Tokarp då jag sprang förbi den. Kan nog fortfarande se den om jag tittar ut genom fönstret. Den verkar cirkulera runt här på gatorna, lite nyfiken på vart de håller hus.


Hittade ingen bild på bilen och orkade inte springa ut och plåta den.

Har haft så sjukt verkliga drömmar på sistone, vaknar upp och får ligga kvar i ca 15min för att sortera ut vad som har hänt och vad som är dröm. Oftast brukar dessa drömmar vara som en fortsättning på dagen alternativs "minnen" mellan händelserna som ägt rum några timmar tidigare. Men inte i natt. Inatt var det helt ny plats och "nya" människor. Ändå hade jag svårt att släppa drömmen och även om det var lättare att lägga den i kategorin icke sann så var den så härlig att jag absolut inte ville de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0