Sheepdog

Måndag morgon. känns surt som sate att fortfarande inte ha nått jobb men nu blir det snart arbetsintervjuv och förhoppningsvis en ändring. ska bara bestämma en tid för det och tänkte göra det när det passar med lite besök i samma stad :D.

Sitter uppe i stugan denna morgon, inte klarblå himmel men solen tittar fram lite då och då och det får funka för idag. Kom upp till stugan igår och fann att jordfelsbrytan hade löst ut (troligen av åskvädret i fredags). Inte kul, inte kul. All mat i frysen hade tinat upp och det var inte mycket mer att göra än att laga till en festmåltid med grilltallrik, flintastek, räkor, krabbstick och va 5 olika sorters korvar. Var hur mätt som helst igår kan jag lova. Jonas var med mej uppe så fick ganska stor hjälp med att äta där. Tina fick oxå en liten del av "kakan" men tyvärr så kunde inte Ida komma och hjälpa till för hon var ute och söp! ;P haha.

Lillen kom även upp igår kväll och jag tänkte att jag skulle gå och väcka de två sovande pajkarna och se om det ska bli nån fiske idag eller inte.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag söp inte! jag firade att jag klarat min gesäll :D

2009-05-11 @ 20:35:01
URL: http://erly.blogg.se/
Postat av: Ida

jag söp inte! jag firade att jag klarat min gesäll :D

2009-05-11 @ 20:35:28
URL: http://erly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0