Saker är inte som du tror!

Har preics kollat på GSE 2. Vet att jag ligger lite efter men fick höra att den inte skulle vara bra så jag har inte haft så brottom med att se den. Men trotts alla dåliga resensioner från polare så tycker jag att den var riktigt bra.

Nytt sen sist är att Jonas har fått jobb. Eller jag tror att det är nytt, kommer inte ihåg vad jag har berättat. Har även idag gått igenom Antons äventyr på fredagen och vi har väll kommit fram till med någolunda säkerhet var han har varit och vad han har gjort. misstänker även att han kan ha blivit drogar med tanke på allt som hände den natten och hur han kände sig.

Tråkigt men sant. Idag lämnade jag lägenheter i Halmstad och har lämnat nyckeln. Surt så in i helvete men vad faan ska man göra?! I'll be back säger jag bara. Jag och lillen åkte ner över dagen och fixade de sista. Har varit sjukt underbar dag med solsken och promenader med Tina och Trassel. Vi satt i picasso parken och käkade kinamat i några timmar och bara glassade. Sen när det väl var dags för städning somnade lillen på soffan med trassel i knät och tina på plats precis neranför soffan. Stor hjälp där ;P. Stannade även till på vägen hem och kollade på Idas "partybuss". Tror nog folket i Fållinge aldrig har sett en partybuss för än så länge har jag inte sett så mycket party med den :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0