Så fort vädret blir bättre...

Då var man här igen. Var lite "seg" i huvudet igår så det blev inget skrivet när jag väl hade tid. Men vi börjar väll med fredagen. Tillbringade fredagskvällen och natten utanför Värnamo som jag nämt tidigare. Lite närmre bestämt i Blå huset. Jonas och Nicklas har lite vänner som brukar vara där och festa och denna gången fick jag hänga med. Hade det grymt trevligt och det var en väldigt händelserik kväll ´kan jag lova. bara för att säga något så lärde jag mej beerpong, jonas tände eld på mitt hår och Nicklas lyckades få oss skratta (vet inte om jag kan säga mer ;P).


Hittade det här när jag var ute och gick på lördagsmorgonen.
Tror det kan vara en älg men är inte säker.


Lördagskvällen tillbringades senare efter ett besök i stugan (där lena och jimmy var) hos stefan. Steffe lille fyllde 23 i fredags och hade lite festligheter i det nya huset för lite vänner. Hade trevligt där med och råkade visst bli lite rund om fötterna :D men annars var det ganska lugnt.

Söndagen är även om det inte festades en dag man inte får glömma bort. Gjorde bara själshelande aktiviteter denna dagen. Var på morgonen bara hemma och chillade, körde lite Jennifer osv. Senare på eftermiddagen så var jag, Jonas, Lillen, Jensen och Max nere på banan och kollade på roadracing. Grymt ansträngande att tråna så mycket! Jag vill oxå köra bana! Blev så grymt sugen när man ser dem dra på för fullt på rakan och få upp farten till ca 280km/h innan de börjar bromsa. Hittade bland annat exaxt en sådan hoj som jag har kollat i på sistone inne i depon. Samma modell, samma färg, ungefär den årsmodellen jag har hittat innan osv. Dagen avslutades senare med att Jag, Jonas, Lillen, Jensen, Max, Amanda, Lovisa, Matilda och Jonas körde Gokart. Grymt kul de med och om det inte vore för den lilla jä**a lättviktaren Lillen så skulle jag har vunnit ;P haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0