Onsdag med ledig torsdag.

Som jag nämnt tidigare så hade jag, jonas och Lillen blivit inbjudna på fest hos Nicklas på onsdagskvällen och både jag och lillen hade taggat sate hela dagen och va grymt på G när kvällen började närma sig. Blev dock ett "minor stepback"! Nicklas hörde av sig framåt halv 6 tiden och frågade: vad händer ikväll? Han hade ingen fest utan hade bara frågat oss om vi skulle festa med anledning av att det va ledig dag från jobbet på torsdagen. Vi drog i alla fall hem till nicklas för att finna honom med en öl i handen framför spotify! haha! Det blev helt enkelt till att styra upp något...

...Allt slutade med att jag vaknade upp i falkenberg på torsdagsmorgonen efter en oförglömlig fest med Hans dans, popdans på brats och en hel del bortjagade tjejer ;P haha. Jag ska försöka uppdatera lite mer om helgens bravader imorgon men just nu är det dags för mej att lägga mej. Har full dag imorgon och just nu har jag suttit i telefon i nån timme tills batteriet tagit slut och nu springer jag fram och tillbaka mellan sms på telefonen och msn kontakternas blinkande.


God natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0