Med förundersökning för kvällsaktiviteter ;P

Trodde att jag hade mycket att göra idag men det va nog inte helt rätt. Har gjort hälften av vad jag planerat och en hel del ut över schemat. Har lekt med Annie och Alma idag. Jag och Lillen utmanade dem på vattenkrig efter att de hade gjort sina läxor! De är så grymt roliga de två. Inte särskilt blyga, och medan jag var iväg och kollade upp lite jobb som ska fylla mina dagar de närmsta veckan om inte mer så terroriserade dem Lillen när han satt och försökte slappa framför datorn! Cred till dem! haha! Har även varit uppe på lekparken och kickat fotboll med Lillen och Tina, jag och tina lyckades göra ett så grymt snyggt mål så man vill gråta! Klack från hörnan bakom ryggen fram till öppet mål och Tina bara kickar in den sten hårt!

En helt underbar dag med vackert väder!
Ps. Jag och Lillen vet vart man ska åka! Ds.


Två år gammal men ändå samma tjejer :P

Kommentarer
Postat av: Alma!!

Hehe. Vi fick ingen chans på vattenkriget! Ni tog ju slangen!! :P

Du få ta en ny bild på oss :D

2009-05-27 @ 18:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0