Fredagen bjöd sedan ...

Fredagen bjöd sedan på diverse aktiviteter. Började dagen med att få upp lillen ur sängen och käka lite frukost. Sen bar det iväg för att jobbas lite. Jobbet med köket jag gjort elen i var äntligen redo för att avslutas efter många ändringar och omkopplingar. Måste ändå säga att ändringarna blev bra för om det ursprungliga planerna skulle behållits så skulle jag inte fått plats med allt. Helt omöjligt med så lite tomrumm i taket. Helt färdigt hann jag igentligen inte utan vid 4 tiden var jag tvungen att lämna med ca 1,5h jobb kvar. Fick ringa till min far och skicka dit honom för nu var det dags igen! Fort hem och duscha för att när jag kommer ut ur duschen och ner för trappan hitta Lillen och Nicklas sitta framför Tv:n väntandes på mej! Raffsade lite kvickt ner kläder i en väska och hoppade in i bilen för att återvända ner till falkenberg. Förväntningarna var stora men det är svårt att knäcka vår onsdagskväll där nere. Blev dock inte helt lika bra kväll som på onsdagen men med två cp kvällar till i falkenberg (dvs fredag och lördag) så kom vi upp på en grymt bra nivå med musik, gitarr, cp danser, ragg, "slaggsmål", konstiga bilturer m.m. en hel del kommer nog läggas ut på en ny blogg som har startats där jag har blivit mobboffer men orkar inte skriva ner allt här :P.

enstilettklackiogat.blogg.se



Ok, suddig bild utav helvete men kameran tar inte bra bilder i mörker
och detta var fjärde försöket att få en bild så jag är ganska nöjd. Kom hela
tiden bilar, lastbilar osv och körde förbi oss men befinner man sig på väggrenen
så får man väl förvänta sig de :P (på väg ner till falkenberg på onsdagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0