Florence valentin - Upp på sociala och ner på systemet

Jag tror nog jag får göra lite hopp nu för jag är inte helt säker på vad som har hänt har i alla fall måndag och tisdag fixat iordning Jennifer, röjt en bana på ekhult och sedan kört fiddy med simon då han har inhandlat en och sedan raceat om tid på banan med lillen. Lyckades även få till en match i Tokarpsfotboll med Nicklas, Jonas, Lillen, Elin, Felicia, Amanda och jag så som sagt :D. Älskar denna speciella fotbollen och har du någon gång deltagit vill du inte spela nått annat :P.

Onsdagen började sedan hyfsat tidigt med ett tillfälligt besök på socialkontoret i Gislaved och jag måste medge att personalen har fått ett fett upplyft mot när jag var där och gjorde jobb för nått år sedan. Den nya handläggaren som har börjat där är ingenting att äcklas över!!!! Fick ju nästan hålla i Lillen då han fick svårt att hålla fingrarna för sig själv nu när han blivit singel igen ;P haha. Efter besöket på sociala så gick vi som de säger i florence valentins låt ner på systemet! Det hade nämligen inbjudits till fest på kvällen hos nicklas och jag och Lillen rustade hårt! Senare visade det sig att vi skulle dit igen i sällskap av simon. För lagom till vi kom hem så blev vi uppringda av tidigare nämnd pojk, nämligen simon. Han skulle åka och köpa en svets och ville ha sällskap, nu visade det sig att svetsarna slut och vi drog till bolaget igen för att handla simons ranson över ledigheterna.

Resten av dagen fram till kvällens festligheter spenderades hemma hos Simon men full volym på trummorna, gitarren och basen. Först funkade dock inte micken men när vi väl fick igång den så var det bara en tidsfråga innan min röst började försvinna. Grymt kul var det i alla fall och i veckan som kommer ska vi ta vid där vi slutade och nu när han fått tillbaka datorn så ska vi nog oxå försöka spela in lite. Lillens skills på basen kanske inte va så grymt mycket att komma med men hans "rappande" på micken bjuder till skratt! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0