Veckan i ord.

Ok då ska jag göra ett försök. Vad har jag redan berättat och vad har jag utelämnat?! Har som sagt haft mer eller mindre fullt upp sen i onsdags så jag och Jonas begav oss ut på en liten roadtrip. Slutade dagen i Jönköping med utgång och övernattning. Nästa dag bjöd på mer runtresning, fast denna gången någolunda enbart i jkpg, följt av fika nere vid piren med Jonas (såklart, min följeslagare genom veckan), jossan, Ida, Sofie och ljuvliga Julia ;P. Var helt död redan här då jag inte hade sovit någonting den natten men det blev ändå lite flum innan vi begav oss hemmåt.

Torsdagen var sedan menad att bli en lugnt kväll och jag begav mej iväg till Reftele hem till Anton för att kolla på film och käka pizza. Har ni inte sett Yes Man så tycker jag bestämt att ni ska de, låg dubbelvikt större delen av filmen så jag har nog bättrat på mina osynliga magmuskler en del ;P. Men filmen var väldigt sporrande. Kanske inte märktes så mycket på mej men när ideen om att bada dök upp behövde jag knappt övertala någon och vid 24 tiden bar det iväg ner till Falkenberg för årets första dopp i sällskap av Jonas och Anton. (ska försöka få tag på bilderna Anton tog från denna resan, blev nog en hel del roliga).

Fredagen sedan så var jag ännu slitnare än torsdagen då jag inte hade kunnat sova efter vårat badande utan bara hade legat vaken och stirrat i taket, men vad ska man göra? man kan ju inte bara hålla sig hemma en fredag, särskillt inte med Jonas hemma på leave. Blev en någolunda slapp dag med Harrys besök på Kvällen vilket jag fyllebloggade lite om när jag kom hem.

Lördagen var sedan även den tänkt att bli lugn efter att jag inte kunde sova natten till heller! Men Jonas började spela wingman kortet och "bonnefest" utanför Åsenhöga var ett faktum.Riktigt NICE! fest med allt nytt folk, badtunna utomhus, go musik (mer vad jag gillar än vad jag är van vid) och härlig stämmning. Lite kul att vara ute och festa med Ida (jonas syster) också, vilket inte är så vanligt.

Så efter en fest med övernattning i festlokalen så bar det äntligen av hemmåt för att sluta med en lugn kväll med film och inatt har jag som jag nämde sovit nästan 10 solida timmar.

Har bara en fundering: Hur faan ska det gå när han kommer hem förgott? ;P

ROCK ON!!!
Never come unprepered

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0