Helgen.

Nu har jag haft uppehåll igen. känner mej inte så jättemotiverad till att skriva nuförtiden men försöker ändå för snart kommer det och de är ju inte så kul att skriva utan tittare, även om det mestadels inte är för dem/er jag skriver.

Har varit en grymt lyckad helg faktist. Började fredag med ganska lugnt tempo med diverse aktiviteter som målning av flakan, hämtning av buss, pizza med hela familjen + Jimmy ( som borde lite halvt kunna räknas till familjen?) framför så ska det låta. Länge sedan man hade en lugn fredag nu. 
 
Lördagen sedan var lite stressigare till en början då jag hade suttit uppe länge på fredagen och kollat film för att sedan vakna tidigt pga "sömnproblem" (vill inte kalla det sömnproblem då jag inte tycker det är nått problem). Men väll uppe på fötterna bestämmer jag mej för att ta denna "extra" tid och gå ut en promenad med Tina innan jag lämnar bort henne. Hade fixat så PL skulle ta hand om henne och när jag kan tillbaka från promenaden så var det dags för duschning, packning, klä på sig vanliga kläder, åka och lämna Tina, hämta internett, hem och byta om till utklädningskläder och fixa iordning allt inför resan.

Resan/festen var sedan riktigt lyckad. Vi var nånstans i skogen jämte sjön sommen på ett vandrahem som var hyrt helt till denna fest med en festlokal, kök, sovrum, samlingsrum osv. med diverse aktiviteter och skratt typ hela kvällen igenom. Typ alla på festen var musikaliska på ett sätt eller annat och även om de flesta mestadels höll på med blåsinstrument så hade jag, Thomas, Johan och Josefin gitarrsessions inne på grabbarnas rum flera gånger och ibland även långa stunder. Josefin hade även en grym röst så det lät riktigt bra när vi sjöng i olika stämmor och det blev ju inte precis sämre när Thomas tog ton. :P

Jag kanske inte sa det med vi skulle klä ut oss till zigenare när vi åkte dit pga ett litet "internskämt"
och här står familjen +1,5 på en rastplats lite ovanför jönköping för förmiddagsfikat.

Födelsedagsbarnet hette Lena och till gemensam sång så skickades ljus från var
och en av deltagarna till Lena som satt i mitten och satte dem i hålen i
träplattorna som bildade just det ni ser på bilden.




Har även kommit på hur jag vill att min framtida flickvänn ska vara när det väl är dags för det igen. Tur att "referens objektet" var så ung annars skulle jag kunnat börja få problem med att hålla mitt löfte. ;P
Skämt och sido men hon hade rösten, kunde spela gitarr osv osv, inte konstigt att man vill hitta nån sån i sin egen ålder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0