Tjena! ... ligga lite?

I can't denie it, I like it!

Som vanligt när Jonas kommer hem så går det i 300km/h. Sist han begav sig ner till kosovo igen (dvs efter förra leaven) så begav han sig med orden: Nu ska jag ner och vila upp mej! ;P

Allt började igår (onsdag) vid 12 tiden när Jonas dök upp. Vi skulle jaga mc ställ och hjälm till Jonas och begav oss hemmifrån. Och för att göra storyn kort så kom jag hem för ca 3,5h sedan :D. För er som kräver lite mer så har vi varit runt i trakten, dragit ner till Varberg, handlat på Kegås och varit inne på sexshoppen i ullared, Dragit ett snabbt pitstop hemma innan vi hamnade i Jönköping för kvällen/natten i sällskap av Jossan och Ida (med en liten touch av sofie). Kan säga att jag borde vara grymt sliten just nu då jag har sovit ungefär lika mycket som alla andra som var ute och festade med oss (dvs noll), och har varit på språng hela tiden.

Hinner tyvärr inte skriva mer nu utan måste springa. Jonas ville att jag skulle nämna att nån vara snygg men kommer inte ihåg vem, men det måste nog vart jag!


Kommentarer
Postat av: Ida

jag tror faktiskt jonas menade mig!

2009-03-19 @ 20:53:02
URL: http://erly.blogg.se/
Postat av: sofia

det måste ha varit mig han menade :P hehe skojjar bara ;) säkert ida eller josse ;)

2009-03-21 @ 08:17:54
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0