Tears don't fall...

Skönt med en dag där det händer lite. Var i Halmstad igår och jobbade och passade på att ta med mej mixerbordet till Tokarp för att spela in lite. Så större delen av min förmiddag idag har gått åt att rigga upp lite grejer och försöka få rösten i form. Har inte sjungt nu på några dagar och tänkte att jag skulle värma upp rösten ordentligt.

Men det blev inte riktigt som jag tänkt mej för igår när vi åkte i bilen från halmstad så fick jag erbjudande om lite mer jobb och vid 13 tiden idag så ringde Boris och frågade om jag kunde komma dit och hjälpa honom. Så det blev till att skjuta upp inspelningen lite och bege sig till Gislaved. Sen när jag kommer hem därifrån så hade även Elin kommit hem och det blir för mycket annat för att kunna spela in. Och nu har jag precis avslutat "dagen" med att skjutsa hem Lillen som har varit här tills nu. Vi får se vad som händer i morgon helt enkelt!

Det är lurigt på vägarna nu. Åkte hem efter att släppt av Lillen och vridit upp Bullet högt i högtalarna och tänkte testa hur halt det var. Det var nämligen 1+ på temperaturmätaren så jag tog lite friskt med fart, in i rondellen och drog handbromsen. Slutade med att jag fick dra ett varv på ställ och dra ut ur rondellen på fel sida refugen. Ta det lugnt på vägarna om du inte vet exakt vad du gör! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0