sweeet.

Det har ändå varit en bra dag idag. har inte riktigt hunnit med allt jag skulle göra idag och det har varit på håret att det har gått så bra som det ändå har gått. Och det enda jag har skjutit på har deadline imon vilket jag kan hinna med och jag kämpar lite på förmiddagen. Har i alla fall varit iväg och jobbat lite nu ikväll med min far. Fick även besök av Lovisa på arbetsplatsen då hon kom in och hälsade på, riktigt skoj det där.

Nu sitter jag i alla fall här och reflekterar över morgondagen och om jag ska åka ner och simma lite i badhuset kl 6 i morgon bitti, men det blir nog inte så. Elin fyller år imon och jag ska nog lägga energin åt att sitta uppe nån timme till innan jag går upp och väcker henne!!! Mohahahaha! fast risken finns att hon försöker ge igen, men troligast är att hon inte har somnat än :P


Grr, har ingen bra bild som är "up to date" på henne men får fixa de! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0