... my own special brand of heroin.

Drömmarna har kommit tillbaka. Tillbringade gårkväll/natt med att spela gitarr och det känns som att allt börjar gå tillbaka till vardag igen. Kom in i stämmning och hittade lite goa riff. Har även spelat gitarr en hel del idag till följd av de och försökte på till lite gitarrlatchning med Stefan ikväll (vilket han tyvärr inte kunde) för även om jag ska lira med Thomas imon så måste vi verkligen gå igenom materialet till Lördag och hinner nog inte spela så mycket fritt.

Som jag nämde i början så har även mina drömmar kommit tillbaka. Drömde så mycket och verkligt att jag inte kunde skilja från uppdiktat och verklighet när jag vaknade utan va tvungen att "krypa" fram för att inte göra bort mej ;P.

Försöker verkligen få tag på kort från förra veckan men det går verkligen segt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0