Lite blandat.

Jag har inte kunnat släppa de idag. Har tänkt på mitt läkarbesök hela tiden och att de äntligen är någon som vet vad som händer med mej. Och att hon vet varför det har luktat så illa i näsan oxå! känns så extremt skönt.

Det har även varit en härlig dag för övrigt då jag har spelat gitarr ganska mycket, lagat mat (blev så grymt goda ugnsstekta revben men potatis, sås och äppelmos. Så stolt) och lite annat smått och gått. En helt underbar dag som tyvärr stuckit ut. Dvs det har varit lite konstigt på sistone.

Men nu har jag i alla fall gått igenom alla mina mediciner och tagit allt en gång och det som kommer kännas mest annorlunda är nog mina spolningar jag ska göra 2ggr om dan.

Denna bilden är mest för att visa sprutan



Och här är första användningen. Jag har sprutan full med koksaltlösning och sprutar
på in i ena näsborren tills det rinner ut ur den andra. Och när det är färdigt är det dags för den andra.



Har även hittat lite mer foton på telefonen från tiden som gått då jag inte bloggat så håll till godo!


Från Fredagens utekväll så blev det inte så många bilder och denna var den
bästa jag kunde hitta. Bussresan till harrys och det går väll utskilja 1/3? av
gänget. Ninni, Marcus? bakom, PL och Tobbe.


Mitt bagage från min och Elins "musikresa" till Hjulfhult sent en natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0