Grattis igen Elin.

Det var länge sedan jag hade en sån här natt nu. hade nästan börjat vänja mej vid att sova länge men så blev det inte inatt. "Sov" ca 5h inatt innan pappa "väckte" mej. Har nämligen vaknat varje halvtimme och legat vaken 5min så jag kan inte säga att jag sov helt. Efter det så gick vi upp och sjöng för Elin innan jag la mej lite till. Men efter det så har jag nog inte sovit något alls. Bara legat i ett vaket tillstånd med riktiga drömmar som flashar förbi ögonen utan kontroll. Det är ganska härligt att kunna ligga så för när det gäller min egen sömn så är det drömmarna som är bäst. Resten skulle man gärna vilja klara sig utan.

Undrar vad det är som gör att man inte behöver mer sömn för när jag gick och la mej igen efter att ha grattat Elin så var jag helt klarvaken och den i stort sätt enda anledningen att jag gick och la mej var för att jag inte hade nått att göra på ca 2h då jag läste ut boken innan jag gick och la mej igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0