Försöker.

Som vanligt när jag inte har skrivit på ett tag så har det hänt en del sen sist. Har festat med Victor, Pl, Padde, Morten, m.m. och varit på Harrys i Värnamo. Det var väll så där när vi väl kommit dit men kul ändå. Gött att kunna ta sig en whisky igen men jag har en känsla av att det bara är tillfälligt dock. Ska nämligen på återbesök på sjukhuset imon och eftersom allt inte är bra och jag har även fått lite mer "problem" så tror jag nog att det blir en ny pencilinkur med kanske lite mer krydda i! Men nog om de. Har även gjort lite annat ju. Har gjort ganska stor progress med Elins present, har strulat som sate med musiken, blivit glad av den, ledsen och förbannad på samma gång!, spelat monopol med Lillen, firat Elin med bowling och mat i värnamo och idag kämpat mej igenom kalas här hemma.

Är det någon som vill hjälpa mej spela in lite låtar så får ni gärna säga till. Är tacksam för all hjälp, vare sig det är hjälp vid mixerbordet, spelning av gitarr eller nått annat instrument. Har börjat fastna :S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0