Bilder från promenader.

Jag lovade ju lite bilder från min promenad och här kommer de. Jag har tyvärr fått lite fett på linsen så bilderna är lite suddiga i vänsterkanten men det blir hyfsade bilder ändå.



Vy utöver sjön på skogspromenaden


Då jag inte hade nån annan med mej fick tina bli fotomodellen! :P


Vägen in till min morbrors stuga


Vy från vägen jämte stugan. (Isaberg som man ser i bakgrunden)


Nere vid badplatsen. Alla har inte kommit ihåg att ta upp båten. (motorn sitter på)


Tina igen ute på isen bland vassen.


En gammal badhytt? nere vid sundet.


Och till slut. en bild på stugan.

Kommentarer
Postat av: :)

Den där röda stugan med vita knutar känner jag allt igen. Fest där snart kanske? ;)

2009-03-04 @ 17:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0