bamchicka baow waw.

Sådär, då var man hemma igen. Har precis vart hos Jonas och kollat på film med honom och Jossan. äntligen har man sätt gangsters då. Har tänkt göra det ett tag med det har aldrig blivit av.  Det har varit en ganska händelserik dag idag. Har fått en hel del gjort men ändå inte allt det som var planerat. Har bland annat gjort framsteg med mitt "hemliga" projekt, varit ute och sprungit för att få tillbaka konditionen, fixat lite annat smått och gått, börjat med inspelningen av en av mina låtar till ett projekt. Men det är där med inställningen som jag inte har kommit lika långt som jag tänkt. Har nämligen fått lite strul med min stålsträngade gitarr och försökte låna en polares, men det visade sig att hans gitarr hade samma problem fast mycket värre. Så efter lite gitarrsession och spåning till ett kommande "gigg" så var det bara att leta vidare. och precis innan jag skulle iväg för filmkväll så fick jag tag på en. Så nu står Stefans engitarr här hemma och väntar på att användas och förhoppningsvis så kan jag få ur den det soundet jag vill ha :D


"Då kom han grabben med G, ja en riktig..."
Från Falkenberg i sommras, jag och Jonas hade riktigt kul där nere!


PS. People, om ni ska göra en request på fest i stugan så måste ni ju namnge er. Hur ska jag annars göra special inbjudningar! ;P DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0