uppe

Då har man kommit upp äntligen. Eller ärligt talat så har jag varit här i 3 timmar redan men det känns mer nu när jag har bäddat sängen och fått iordning lite. Fick sällskap i bilen på vägen upp. bara till gbg men ändå lite roligare att ha en resekompis. Var Lisa som skulle tillbaka hem och inte var sen med att tacka ja till skjuts. Blev att jag stannade där någon timme och fikade med henne, Lena och Jimmy :D. Längtar tills imon så in i hel**te! ´Vill veta hur det blir, toppen eller botten?! Hanne som tog imot mej från Alfaman var i alla fall väldigt trevlig och det bådar ju gott. Har oxå fått reda på att det är firma fest på onsdag så jag har valt rätt vecka att komma upp på :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0