smile :D

Grymt seg uppdatering här jag! ska försöka bättra mej men jag har inte haft så mycket tid än. Är som sagt uppe i Norge, närmare bestämt i Oslo och jobbar nu. Har precis påbörjat min andra vecka här och trivs ganska bra så här långt. Skulle vara kul att få upp några mer polare hit men det löser sig nog med tiden ;P Sjukt varmt är det i alla fall och det uppskattas. Nått som dock inte uppskattas är att det inte finns någon ac i fastigheten jag jobbar i nu och jag börjar fundera på om även värmen är på. Är typ 50 grader på de översta våningarna där jag är och jobbar :S

Fick en så annorlunda känsla för någon dag sedan. tror det var i lördags. Varför inte dra ner till tyskland en helg i höst?! nått kul måste man ju ha när sommaren är förbi. Men skit i de nu. nu är det sommar och om lite mindre än två veckor kommer jag hem för första gången! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0