nyklippt ideellarbetare.

Dagen har blivit mer händelsefull än jag hade väntat mej och hoppats på när jag vaknade. Har som sagt varit sjukt trött idag fram tills för några timmar sedan. Åkte och klippte mej och sen svängde jag förbi lillen en snabbis innan jag skulle försöka städa rummet. Har fortfaranden inte städat rummet utan sitter framför tv:n lite nu. Har ifs börjat men anledningen till att jag inte är klar är att jag varit nere och hjälpt till att bygga upp tältet inför nationaldagsfirandet! gött att få göra lite fysiskt ibland.


Har inte fixat till frisyren men ändå en bild över hur kort det är.

Kommentarer
Postat av: Marcus "lillen"

Haha.. HAHAHAHAH. så jävla bögig.. kolla på din tshirt står det open 24 H... är det bögklubben som är öppen så länge elr? hahahhaha

2009-06-03 @ 23:53:21
Postat av: Hanna

Det gick inte att kommentera förra inlägget.

Haha, måste bara säga att det är skönt att höra att du fortfarande är samma Magnus;)

Fint hår btw..

Hoppas du inser någon gång att ett slut på det ena behöver inte vara ett stopp för alltid utan kan vara en början på något nytt:D

sköt om dig;)

- " din (efter) ex- flickvän" som fortfarande kan prata med dig och tycker att det är helt okej att du hr av dig till mina bästa vänner hur mycket du vill:)

2009-06-04 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0