en vecka är för mycket!

Det känns som att det inte blir något uppdaterat här. Tiden som har varit har jag i alla fall skjutsat barn från rysslad på mc, haft en spelning, varit i nyköping över helgen och festat, hittat på bus i sedvanlig ordning, lite hemliga möten med vänner, försökt spela in en låt (vilket gick åt helvette då datorn inte funkade och la av helt), haft diskutioner om marijuana användning, jobbat m.m. Träffade en kille för någon dag sedan som brukar marijuana och tyckte det var väldigt intressant att höra vad han hade att säga. Dock så tar jag inte allt som sa's i dokumentären han spelade upp för mej på allvar. Vågar inte lita helt på en dokumentär som är gjord av brukare. Ska i alla fall träffa killen imon igen och förhoppningsvis diskutera vidare. ska även imorgon få lite undervisning på cubase och fruity loops och även fruity loops installerat på min dator. Och om datorn på stället fungerar igen kanske även spela in lite musik :D

Nu ska jag snart iväg och få motorcyklen besiktigad så den går att använda i sommar.


Den tjejen av 36 barn som jag fick ha på min motorcykel när vi skjutsade dem
från Åsenhöga till Lanna. Är kul att arbeta lite ideellt.


En av endast två bilder jag tog där uppe. tror jonas har i alla fall några fler
på sin kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0