Lördag, två lugna helger på rad är inte vanligt.

En ganska lugn dag idag men ändå helt ok. Har varit en lite kortare runda på ett köpcentrum med David för att byta ut hans headsett som hade gått sönder. Har precis i denna stund kommit tillbaka från parken där jag har solat lite och läst ut min andra bok här i Oslo. Har fastnat för denna uppsättning böcker att jag har problem att somna på nätterna :P Vilar i alla fall upp mig inför nästa vecka då det blir hårt arbetande och lite fritid tills jag åker hem på besök till Sverige igen.

Whiskeyn lockar som sate nu och jag har fuskat lite idag med att ha köpt mej lite öl tills ikväll. Saknar gitarren just nu men får väl helt nöja mej med att försöka få fram några toner ur munspelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0