lite längre lite tröttare :P

Oj, sliten har fått en liten annan betydelse idag. Har ju sagt att jag har varit seg den senaste veckan och lite till. Allt detta försvann som sagt i fredags men idag är den tillbaka. Beror dock inte på nån "sjukdom" utan handlar om att jag fick besök av vandrare kl 02:00 i natt och efter det (ifs även före det) så fick jag ingen sömn. Har i stort sätt varit vaken hela natten. Där rök min ide om att vila upp sig. Men men, nu är de long gone och är säkert på väg upp för nått berg någonstans i Norge bara för att kunna få gå ner igen.

Hade som sagt tänkt att jag skulle gå igenom lite folk jag har stött på än så länge på min Oslovistelse, men jag orkar inte idag. Kan bara inflika att han jag jobbar med nu inte har särskilt många hästar hemma. Eller som krulle skulle ha sagt: Hjulet snurrar men hamstern är död!


Var länge sedan jag la upp någon bild nu så det fick bli på maten jag lagade.
Har bara inte haft med mej kameran på sistone och har inte än fått tag på bilderna
som alla andra har tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0