I can buy you...

Oj, oj, oj. vilken dag! Känner mej så sjukt peppad på allt som kan hända och så grymt positiv. Jag och Daniel var riktigt peppade innan på att sno en skylift och dra runt i oslo bara för att underhålla och för att se hur långt vi skulle komma! Jag kan säga att tanken lockar fortfarande som faan och det är nog inte svårt att väcka Daniel och göra verklighet av dagdrömmen ;P. Anledningen att vi inte gjorde det var mest (säger jag nu i alla fall) att vi inte hade någon öl och känner ingen i oslo som kan låna ut en gura :D haha!

Har kollat på Transformers - The revange of the fallen nu ikväll och vad de andra än tyckte så är min åsikt att den är helt ok. Grymt många fight scener och mycket effekter.

Nu sitter jag i alla fall här på rummet och är sjukligt sugen på en öl och spelar lite munspel för mej själv efter att ha sett en repris på A camps framträdande på Allsång på skansen i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0