Don't preach to me about sanity!

Söndag regniga söndag. Är inte helt nöjd med vädret men kan inte förmå mej själv med att vara nöjd med att det regnar ändå. Saker är ju den att regnet sköljer bort allt smuts och gör luften mycket (i alla fall känns den som) renare. Har varit en lugn Söndag i alla avseenden, vilket är tur i sig. Jag har itne kännt mej helt hundra idag och har behövt tvätta lite kläder osv så det är inte helt ovälkommet med en i alla avseenden helt lugn dag. Och att det blev just en söndag är ju inte heller så pjåkigt. Har i alla fall varit ute och sprungit idag. Gick så extremt mycket lättare med tanke på att solen inte låg och stekte och gjorde att varje anfått andetag kändes som en eldslukning. Men där jag sprang i den lite fuktiga parken och riktigt njöt av omständigheterna så fick jag ett leende på läpparna när jag tänkte på föregående dags försök till att sola då jag fick ligga i regnet lite tjurskalligt och lapa lite sol för att inte klassas som Sveriges vitaste viting när jag kommer tillbaka hem på besök nästa helg.

Nu ska jag försöka göra mej själv lite trött för det blir en hård vecka om jag ska jobba in så jag kan bege mej över gränsen till sverige vid ca halv fem.

Grusomhetens teaters otämjda best. (ca 4m hög om inte mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0