Back again

Då var man tillbaka i Oslo igen efter en helg med olika aktiviteter. Helgen blev ju inte riktigt som jag hade trott och igentligen inte heller bara en helg. Åkte ju som sagt hem på onsdagen så det har ju varit lite mer än helg men ändå. Har inte gjort så extremt mycket igenligen men det har varit skönt att umgås med familjen lite. Var riktigt länge sedan jag gjorde det om jag ska vara ärlig för även om jag har bott hemma i några månader så träffar man dem inte så ofta som man skulle kunna tro. Har ju inte varit hemma så mycket på sistone och det har inte de heller för den delen. Alla är upptagna med olika saker och sover mest bara i huset ;P. Bra helg i alla fall och även gårdagens fest var lyckad! Är det någon som har bilder så får ni gärna skicka dem till mej :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0