Ullared? *skakar på huvudet*

Har verkligen inte haft nån inspiration till att skriva här på bloggen på sistone och jag vet inte varför. Har väll helt enkelt tänkt för mycket på annat. Men det har ändå inte hänt så mycket sen sist. Jag drog till stugan i tisdags för lite chill med lillen, pl och jonsson trode jag. Men nu sitter jag här fortfarande och Padde har anslutit och jonsson har fallit bort. Men imon bär det iväg hem igen. Tina har ifs vart med oss också och det får ju inte förglömmas, men när jag var hemma en runda idag så släpte jag av henne.



Jonas har kommit hem nu igen oxå! Men lite skadad har han allt blivit där nere! För det första han gör när han kommer hem är att dra till Ullared! Finns det inget bättre att göra i Sverige?! ;P Men jag fick tag på honom i alla fall lite tidigare ikväll och han mår bra. Imon blir det 100års fest och då ska jag festa ihop med mannen och de andra pojkarna :P. Jonas sa att han köpt whiskey till mej så jag är ganska övertygad om att det kommer bli en bra kväll! :P

(Tror att jag kommer börja lite mer med bloggen  nu)

Kommentarer
Postat av: Jag bara jag.

100 års fest, koolt ;) Hoppas det blir riktigt niiiice :)

2009-01-29 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0