Tomorrow?

Grammisgalan går av stapeln idag och jag tror faktiskt att jag ska kolla på den denna gången. Brukar aldrig ha tid eller ork att sitta och titta på den även om jag är intresserad.

Det har kommit riktigt grymt mycket bra musik 08 tycker jag och kan inte helt nöjt säga vilka vem jag vill ska vinna men jag vet i alla fall i några kategorier vem jag inte vill ska vinna. Vi får hålla tummarna och hoppas helt enkelt! Se om jag inte kan göra lite fortlöpande inlägg vartefter kvällen följer.

Och så ett grattis!


Skyskrapan Burj Dubai har äntligen sträckt sig till sin fulla höjd på 818m och
är världens högsta byggnad. Tvåan står i Japan med 550?m nånting vilket i
jämnförelse kan liknas med lekstugan till en villa! ;P
Burj Dubai är fortfarande inte helt färdig men med topphöjden nådd så är det
inte mycket kvar. Men allt är väll relativt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0