Till Jonas

Faan vilken rastlös helg det här har varit! Har hela tiden gått runt och känns att jag vill göra något och även om det har varit en rolig helg med fester och annat så sitter jag ändå här på söndagskvällen och känner att jag vill ha mer! Jag är helt enkelt inte nöjd! :P

Fredagen bjöd som sagt på fest i stugan med planering i sista minuten men det blev riktigt bra ändå och vi var väll va ca 15 pers. Lördagen bjöd sedan lek med jossan på eftermiddagen och sedan var jag nykter på en lång förfest hemma hos Jonas och kom väll i säng vid ca 1 tiden. Söndagen har sedan gått i ett ganska lugnt tempo med att jag och mackan har försökt återskapa torsdagens aktiviteter med resultatet av att bli besvikna av att det inte är lika roligt utan snön. Och nu i kväll har vi vart hemma hos Jossan på sällskapsspelarkväll.

Fick precis höra en sån rolig beskrivning på mej av en jag träffade i helgen: är typ smart fast dum! Haha, så jävla roligt, och absolut inte blont nånstans! :P

Jonas du missar inte alls mycket i relation till vad du skulle missat om du skulle vart borta sen när du kommer hem! ;P Försök hänga med där då!


Nobody messes with the... ;P

Kommentarer
Postat av: JONAS

Haha tack mange du förgyllde precis min långa natt jag har framför mig! schjysst gammal bild du har hittat då! ;) inte alls pinsamt! hehe.. ingen fara.. ska försöka ringa snart till dig men telefonnätet har legat nere! ses om två veckor! kram

2009-01-12 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0