Synd att man inte gör som man tänkt.

Igår innan jag gick och la mej så tänkte jag att jag, så fort jag vaknade, skulle gå upp, packa mina saker och styra bilen mot tokarp, oavsett vilken tid. Men då jag det senaste halvåret har blivit van vid ca fem timmars sömn och gick och la mej vid 18 tiden igår så vaknade ju jag självklart vid 23 tiden. Tyckte att detta var lite tidigt att bege sig hemmåt och jag skulle vara ganska seg ikväll om jag gått upp redan då så jag försökte somna om så gott det gick och efter nån timme så låg jag igen och sov. Har ifs inte sovit så gott den sista tiden men nu har jag varit uppe en stund och har bara några få saker att fixa innan det bär av till Tokarp.


Lite suddig bild men troligtvis den enda jag har sen den nya fasaden är uppe.


Nej Jossan det var inte dej jag menade! :P

Kommentarer
Postat av: jossan

menade när var hur ?

2009-01-19 @ 21:51:40
URL: http://jorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0