Smile

Vilken kväll det blev igår.  Inget fart på dem men ändå härlig och lite naughty. Det var inte jag som stog för naughtydelen men det kommer vi till. Satt i alla fall igårkväll för mej själv och var helnöjd med att datorn var så pass snabb som det var (pga formateringen) och kollade på tv. Bestämde mig i alla fall för att gå och lägga mej tidigt för en gångs skull så när jag låg i sängen och hade högläsning för mej själv vid ca 23 i min nya bok för att öva på mitt engelskauttal, så belv jag plötsligt avbruten av ett ljud från lägenheten jämte. Det är första gången jag hör nått annat än väldigt hög musik från mina grannar genom väggarna. Men det var ingen stereo denna gången. Det var en tjej i njutning! Riktigt jävla högljud sådan och hon var inte långt ifrån klimax! Tyckte detta var lite småroligt och fan mej själv liggandes fortfarande boken i händerna och småle för mej själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0