Slow start :D

Det går ju dåligt med bloggande nu ju :S. Inte bra det här. Hade tänkt skriva ett inlägg igår när jag satt i bilen påväg hem från växjö men fastnade på msn istället. Var där och grattulerade min syster som har tagit examen nu och är utbildad mattelärare/historialärare på gymnasienivå. Ganska flashigt :P. Annars har det bara hänt lite av det vanliga. fest, röj och andra påhitt. Nått som är värt att nämna är att jonas kommer hem på onsdag tror jag och sen på fredagen så blir det 100års fest! Röj till förbannelsen :P.

Sitter nere i Halmstad nu och ska gå och hjälpa till med maten, sen blir det filmkväll och imon redan drar jag mej tillbaka till Tokarp. Skulle vara gött att stanna här nere lite nu, känns som jag inte varit här så mycket på sistone men jag behöver komma hem och fixa lite grejer bla. Jorda uttagen i tv/vardagsrummet, Byta termostat i stugan då jag kom upp där i fredags och märkte att det vara lika kallt inne som ute :S, måste även jaga mina gamla projektledare lite och så blir det en tripp till värnamo som inte går att skjuta upp längre :S.


Dags för vår och sommar snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0