Sammandrag

Måste bara först fråga: Är det nån mer än jag som stör sig på att jag hela tiden har skrivit nominerade är? Borde ju helt logiskt vara var.

Det var en ganska bra grammisgala i år med många värdiga vinnare. Men jag är besviken att Robyn vann priset för årets Liveakt, att EMD vann pris för årets låt, men framför allt att Amanda Jensen kom på andra plats i samma kategori. C'mon svenska folket! Vill ni att jag ska idiotförklara er? (om nån inte fattat det så gillar jag inte Amanda Jensens musik nånstans)


Ok att det inte är från årets grammisgala men ändå en grammisgala


Frågan är om det kommer vara nån som kommer läsa hela mitt inlägg om grammisgalan då det har varit tunt med egna kommentarer men sak samma, nu är det gjort.

Imon bär det nog av till Tokarp igen för att åtminstonne tillbringa dagarna fram tills och helgen där.

Kommentarer
Postat av: Elin

mohaha, i read it :P o konstigt nog har vi ungeför samma åsikter i de mesta ;P

o du, ring innan du åker hem imån! =D

2009-01-07 @ 22:32:10
Postat av: al fakir

om det är så viktigt med om det ska vara är eller var så är det lika viktigt att skriva Måste bara fråga först inte "Måste bara först fråga" rättelse tack! idiot förklara inte oss det är ju du som ska förklaras som idiot med tanke på att mesta delen av svenska folket tycker så....vem dog och bestämmde att alla ska tycka som dej?

2009-01-07 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0