Musik kan vara roten till allt gott!

oj oj oj. vilken kväll det blev. Ska nog ta det lite lugnt med att drick på ett tag. visst ska jag dricka men ska tänka mer på hur mycket jag dricker. Verkar som att det lätt går lite överstyr nu för tiden :P. Men det var en bra kväll ändå med dans på scenen och lite sång i micken. Dvs så som det ska vara ;P.

Idag har det inte hänt så mycket. som jag sa så vart det fest igår så dagen har spenderats på rummet liggandes i sängen och kollat på film. Har inte mått direkt dåligt men har vart sjukligt trött. Men nått jag inte förstår är varför jag inte satt på musik innan ist för film? Satte nyss på lite Three Days Grace och genast känner jag att energin kommer tillbaka. Märkligt hur man inte kan komma på sånt tidigare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0