Med våtdräkt på när ingen ser!

Nu sitter jag här igen. Kommer bli galen om jag inte får tag på ett jobb snart, hur klarar folk av att bara sitta hemma? Dagen har ändå vart hyfsat ok då jag började att läsa lite i min nya bok, "tränade lite", lagade lite mat, drömde mej iväg till sommaren, styra upp lite med jobbsökandet, spelade lite gitarr, m.m. Men detta är verkligen inget jag skulle kunna göra varje dag. skulle gå under! Men nu är det ifs bara 1,5 dagar kvar tills jag får besök och det ska bli kul.

Snackade med en polare idag, bla om folk som är avundsjuka. Vi sa det inte rätt ut med jag tror att båda tänkte samma sak. Vi har en gemensam bekant som har agerat ganska konstigt mot oss båda på sista tiden och vi förstår inte riktigt varför han gör som han gör. Han behöver verkligen inte vara avundsjuk utan bara lite mer vänlig. Om man är taskig mot alla hela tiden så sitter man snart själv.

Kan även meddela att jag har fått ett erbjudande att vara trubbadur på en krog om två veckor så jag måste bestämma om jag ska tacka ja eller inte i början av nästa veckan. Men vi får se hur det blir, om jag känner mej sugen eller inte.


Ska försöka fixa nytt internet imorgon så bloggandet kan bli lite mer normalt igen.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jrog i halmstad? eller? vilken= :D

2009-01-16 @ 00:39:19
URL: http://lovisan.webblogg.se/
Postat av: patrik

Säger som i 2 fast and 2 furius "Sluta låssas som om du ska tacka nej" =)

2009-01-16 @ 08:46:29
URL: http://mrp.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Men hallå, jag har visst missat en hel del: (nu när mina föräldrar har vart hemma har jag inte spenderat mycket tid vid datorn) - har du inget jobb?!

2009-01-19 @ 13:09:26
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0