Inkröning av Barack Obama

Har precis kollat på cnn's live sändning av inkröningen av USA's 44:e president, Barack Obama. Jag tror på denna mannen att han kan göra gott för usa och få landet att resa sig upp ifrån dess svacka som den är nere i. Och efter att ha lyssnat på hans första tal som president så måste jag bara säga att om han lyckas göra hälften av vad han lovar där så kommer han ha gjort både USA och VÄRLDEN en stor tjänst. Det finns så många bra poänger i talet att jag inte vet var jag ska börja men "upplysningen" till ledare runt om i världen som planerar terror var ändå en som är värld att nämna: Erat folk bedömmer er efter vad ni kan bygga, inte vad ni kan förstöra!


Fam. Obama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0