Helt totalt slut och avtrubbad!

Finns inget lika stort behov av kraftuttag just nu men det är jobbigt ändå.

Det är konstigt hur bra man kan hålla sig uppe när man bara vill sjunka ner! Varför kämpa sig igenom nått som kan slå ner en så hårt utan att anstränga sig? Jag ska i alla fall hålla mej på avstånd till jag har fått svar på några frågor. Åtminstonde några av de stora! Försöker man inte så vill man inte, men ni ska veta att jag försöker!



Hur kan man säga att man vill ha kontakt när man raderar nummret?
Ska nog göra det samma! Blir bara så förbannad!!!!

Young man, don't ever fall...

Kommentarer
Postat av: H

Därför att jag har ditt nummer i huvudet i vilket fall, så vardr ska jag ¨plågas med att se ditt nummer när jagvet att du aldrig kommer att ringa och jag evt att du har raderat allt av mig ut ditt liv. Msn, nummer,facebook.. allt! thats the answer... och nur ingde jag för att vara trevlig:) hoppas du överlever gubben, ska aldrig mer göra det...:( men du ska veta att JAG kommer alltid att stå för det jag säger.

Kram Hanna

2009-01-12 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0