Helt slut men kul ändå.

Har haft tjejbesök i Halmstad i helgen. Har haft riktigt skoj men är helt jävla utmattad. Har typ bara "sovit" nån timme i natt och är förundrad över att jag kan bete mej som en normal människa idag :P. Men vi får väll börja från början. Jossan, Ida, Julia, Sofie och Sofie kom ner hit vid 11 tiden ungefär efter att ha kidnappat Ida som inte hade nån aning om vad som hände. Sen hade de med sig en födelsedagstårta för Ida hade fyllt år och det var därför de gjorde denna resa. Efter att tårtfestligheterna var slut och vi hade chillat lite så fixade vi iordning lite mat och styrde våra steg upp till slotsmöllan. Har faktiskt bara lirat laserdoom där uppe innan med vi körde bårde aerosfortet och laserdoom och det var faktiskt riktigt kul på aerosfortet (vilket är ganska likt bodaborg). Vidare för kvällen sedan så hade vi lite förfest medans alla gjorde sig i ordning och sedan drog tjejerna ut på middag vilket jag tackade nej till (kände att de kunde få fira lite utan mej) och sen möte jag upp dem i stan.

(Gruppbild uteblir då jag inte hittar nån och orkar inte lägga upp flera)


Anledningen till att jag är helt slut var att jag fick dela säng med Jossan och Ida, vilket blev så varmt att jag absolut inte kunde somna! Har bara legat och vridigt mej i sängen hela natten.

Nu när de skulle åka (för ca 20min sedan) så fick jag en egenknopad sång sjungd för mej och så fick jag paket! (Tycker väll också att det är lite märkligt då det är ida som fyllt år men sak samma) Tror nog att dessa tjejer känner mej ganska bra, fick nämligen ashärliga whiskeyglas! fett nice.



Nu blir det i alla fall till att sätta på nån film eller nått och chilla innan jag bestämmer mej för att styra stegen mot Tokarp eller inte.

Kommentarer
Postat av: Ida

ja det var väl märkligt att du fick paket!

2009-01-18 @ 16:37:51
Postat av: Jossan

tackar och bockar. :)

2009-01-18 @ 18:35:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0